Sklep Internetowy protym.pl działający pod adresem www.protym.pl, zwany w niniejszym Regulaminie „Sklep Internetowy protym.pl” jest prowadzony przez:
PPH PROTYM Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Rzemieślnicza 1, 62-081 Przeźmierowo
Tel: 570 899 652
E-mail: sklep@protym.pl
wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000344451, NIP: 7773142987, o kapitale zakładowym w wysokości 1.899.400,00 zł, zwaną w niniejszym Regulaminie „Operatorem”.
§1 Przyjęcie i realizacja zamówień Klienta
-
Sprzedaż towarów przez internet
Sklep Internetowy protym.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje na temat towarów dostępnych w Sklepie Internetowym protym.pl zamieszczone są na stronie internetowej www.protym.pl. -
Definicja Klienta
Klientem Sklepu Internetowego protym.pl może być:
a) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
b) podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych,
c) osoba prawna,
d) konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z definicją konsumenta w Kodeksie cywilnym. -
Rejestracja i przetwarzanie danych osobowych
Przed złożeniem zamówienia w Sklepie Internetowym protym.pl klient powinien zarejestrować się w sklepie, podając swoje dane – imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, firma, nr NIP, w celu zrealizowania zamówienia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji zamówienia. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie:
a) wykonania umowy sprzedaży,
b) prawnie uzasadnionego interesu Administratora,
c) zgody osoby, której dane dotyczą, w zakresie przetwarzania danych do celów marketingowych.
Możliwość składania zamówień bez rejestracji jest dostępna dla konsumentów. -
Składanie zamówień
Klient po zarejestrowaniu może składać zamówienia przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej protym.pl. Klient składa zamówienie poprzez dodanie konkretnych produktów do Koszyka, a następnie wskazanie w Koszyku sposobu odbioru i płatności oraz podanie swoich danych koniecznych do zrealizowania zamówienia. Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacją, że zamówienie dotarło do Sklepu Internetowego protym.pl wraz z nadanym indywidualnym numerem zamówienia. -
Zakupy bez rejestracji
Dopuszczalnym jest również złożenie zamówienia bez rejestracji w Sklepie Internetowym protym.pl. Realizacja zamówienia odbywa się w sposób analogiczny jak w przypadku Klientów, którzy zarejestrowali się i założyli swoje indywidualne konto użytkownika. -
Proces składania zamówienia
Składając zamówienie Klient dokonuje:
a) wyboru zamawianych produktów,
b) oznaczenia sposobu dostawy zamówionych towarów/sposobu odbioru zamówionych towarów,
c) wskazania adresu dostawy,
d) wyboru sposobu płatności. -
Oferta i faktura
Klient składając zamówienie poprzez Sklep Internetowy protym.pl składa Operatorowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia, jednocześnie wyraża zgodę na otrzymanie faktury w formie elektronicznej. Klient ma możliwość wyboru otrzymania faktury papierowej w trakcie składania zamówienia. -
Potwierdzenie zamówienia
Po złożeniu zamówienia Operator automatycznie przesyła na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie rejestracji zamówienia. Potwierdzenie rejestracji zamówienia jest oświadczeniem Operatora o przyjęciu oferty, o której mowa w §1 ust. 7 niniejszego Regulaminu. -
Zawarcie umowy
Umowa jest zawarta z momentem otrzymania przez Klienta wskazanego w punkcie powyższym potwierdzenia zamówienia, z zastrzeżeniem §3, pkt. 2 i 3. -
Dostępność produktów
Sklep internetowy protym.pl dokłada wszelkich starań, aby informacje o dostępności produktów były aktualne na stronie sklepu. W przypadku braku towaru, Konsument zostanie niezwłocznie poinformowany przed złożeniem zamówienia lub w trakcie jego realizacji.
§2 Ceny produktów
-
Informacje o produktach
Operator zamieszcza informacje o oferowanych przez siebie produktach na stronie Sklepu Internetowego protym.pl oraz sprzedaje oferowane przez siebie produkty za pośrednictwem Internetu. -
Podawanie cen
Wszystkie ceny podane w ofercie Sklepu Internetowego protym.pl stanowią ceny brutto oraz są wyrażone w złotych polskich (PLN). -
Dokument zakupu
Wraz z zamówionym towarem Klient otrzymuje dokument zakupu, którym jest faktura VAT. -
Cena wiążąca
Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie Sklepu Internetowego protym.pl w chwili składania zamówienia przez Klienta. Wszystkie koszty, w tym koszt dostawy, są jasno i wyraźnie przedstawione w Koszyku przed złożeniem zamówienia, zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 5 Ustawy o prawach konsumenta. -
Prawo do zmiany cen i promocji
Operator zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego protym.pl, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu Internetowego protym.pl, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie Sklepu Internetowego protym.pl bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przez Klienta przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. -
Całkowita wartość zamówienia
Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest w Koszyku po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy przedmiotu zamówienia oraz formy płatności. Wszystkie koszty, w tym koszt dostawy, są jasno i wyraźnie przedstawione przed złożeniem zamówienia.
§3 Sposób płatności
-
Preferowana forma płatności
W Sklepie Internetowym protym.pl preferowaną formą płatności jest przedpłata w wysokości 100% wartości złożonego zamówienia wraz z podanym podczas składania zamówienia kosztem wysyłki towaru, dokonana przelewem elektronicznym lub bankowym na wskazany rachunek bankowy Operatora. -
Zawarcie umowy
Zamówienie jest przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu płatności za towar na rachunku bankowym Operatora. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie zaksięgowania płatności na rachunku Operatora. -
Brak płatności i anulowanie zamówienia
Niedokonanie wpłaty w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia powoduje automatyczne anulowanie zamówienia przez Operatora, bez konieczności powiadamiania Klienta o takim działaniu. -
Wysyłka bez przedpłaty
W Sklepie Internetowym protym.pl, za zgodą Operatora, możliwa jest wysyłka towaru przed uiszczeniem płatności. W takim przypadku płatność następuje przy odbiorze towaru. -
Obsługa płatności
Płatności są obsługiwane przez PayPro S.A., adres: ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, KRS: 0000347935, NIP: 779-236-98-87 i REGON: 301345068, oraz PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg, Numer w rejestrze handlowym: R.C.S. Luxembourg B 118 349, Numer VAT: LU22046007. Operator nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z działania systemów płatności obsługujących płatności w Sklepie Internetowym protym.pl.
§4 Warunki dostawy zamówionego towaru
-
Czas przygotowania zamówienia
Przy każdym towarze oferowanym przez Sklep Internetowy protym.pl podany jest przewidywany czas przygotowania zamówienia do wysyłki. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji, do wysłania paczki ze Sklepu wybraną przez Klienta formą dostawy, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze (od poniedziałku do piątku). Bieg terminu do realizacji zamówienia liczy się od daty zaksięgowania płatności za towar na rachunku bankowym Operatora. -
Realizacja zamówienia w częściach
Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane zostanie w momencie skompletowania całego zamówienia, chyba że strony uzgodniły inaczej w procesie składania zamówienia. Termin wysyłki określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji. Realizacja zamówienia może odbyć się w częściach za zgodą Klienta. W takim przypadku płatność za przesyłkę będzie pobierana tylko raz. -
Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej
Zamówiony towar dostarczony będzie na wskazany przez Klienta adres za pośrednictwem firmy kurierskiej – przewidywany czas dostawy od momentu nadania paczki do momentu dostarczenia wynosi do dwóch dni roboczych, przy czym jest to termin deklarowany przez firmę kurierską. -
Koszty dostawy
Klient zostanie obciążony kosztami dostawy zamówionego towaru w wysokości wskazanej podczas składania zamówienia. Wszystkie koszty dostawy są jasno i wyraźnie przedstawione w Koszyku przed złożeniem zamówienia, zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 5 Ustawy o prawach konsumenta. -
Osobisty odbiór zamówienia
Klient ma możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru w siedzibie Operatora:
PPH PROTYM Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Rzemieślnicza 1, 62-081 Przeźmierowo
po wcześniejszym kontakcie pod numerem telefonu: 570 867 616 w dni robocze (poniedziałek–piątek) w godzinach od 8.00 do 16.00. -
Adres dostawy
Klient zobowiązany jest do dokładnego podania danych adresowych podczas składania zamówienia. Operator podejmuje wszelkie starania, aby sprawdzić poprawność danych przed wysyłką. W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Operator nie ponosi pełnej odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
§5 Warunki reklamacji i gwarancji, rękojmia
-
Pochodzenie towarów
Wszystkie towary dostępne w Sklepie Internetowym protym.pl pochodzą z legalnego źródła oraz są oryginalne. Warunki gwarancji udzielonej przez producenta określone są w karcie gwarancyjnej produktu. -
Brak wad przed wysyłką
Operator zobowiązuje się dostarczyć Klientowi zakupione przez niego rzeczy bez wad. Przed wysłaniem do Klienta, zamówiony przez niego towar podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym i ilościowym. -
Sprawdzenie paczki
Klient jest zachęcany do sprawdzenia paczki przy odbiorze pod kątem widocznych zewnętrznych uszkodzeń. Jeżeli paczka nosi ślady zniszczeń, Klient powinien zgłosić przewoźnikowi lub Operatorowi zastrzeżenia wraz z opisem uszkodzeń. -
Rękojmia
Operator ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego. -
Składanie reklamacji
Klient ma prawo złożyć reklamację w każdy prawnie dopuszczalny sposób, w tym m.in.:
a) za pośrednictwem formularza reklamacji,
b) pisemnie (list, faks, poczta elektroniczna) na adresy wskazane poniżej: - PPH PROTYM Sp. z o.o. Sp. K., ul. Rzemieślnicza 1, 62-081 Przeźmierowo;
- Tel: 570 867 616;
- E-mail: sklep@protym.pl.
-
Treść reklamacji
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: - imię, nazwisko,
- adres,
- adres e-mail Klienta,
- datę zawarcia umowy sprzedaży stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Klienta,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
-
Dostarczenie wadliwego towaru
Występując ze stosownym żądaniem lub składając oświadczenie, Klient powinien, na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar Operatorowi w celu umożliwienia mu zbadania rzeczy i zajęcia stanowiska odnośnie do zasadności zgłoszonego żądania lub złożonego oświadczenia. -
Uzupełnienie informacji
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Operator zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Prośba o uzupełnienie informacji nie wstrzymuje biegu terminu na rozpatrzenie reklamacji, chyba że jest to niezbędne do jej rozpatrzenia. -
Termin rozpatrzenia reklamacji
Operator rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Jeżeli w ciągu 14 dni Operator nie ustosunkuje się do żądań, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. -
Zwrot naprawionego produktu
Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Operatora. -
Obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy
Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Operator niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Operatora albo Operator nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. -
Pozasądowe rozpatrywanie
Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania Reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Klient będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§6 Odstąpienie od umowy przez Konsumenta
-
Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument (osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązana bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł za pośrednictwem Sklepu Internetowego protym.pl umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia drogą elektroniczną lub listowną przed jego upływem. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może skorzystać, a także przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, określone są w pouczeniu, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. -
Procedura odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uznawana za niezawartą. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na adres Sprzedawcy (PPH PROTYM Sp. z o.o. Sp.k., ul. Rzemieślnicza 1, 62-081 Przeźmierowo) przed upływem tego terminu. -
Koszty zwrotu towaru
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy (koszty odesłania produktu do Sprzedawcy). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. -
Zwrot należności
W przypadku odstąpienia od umowy, Operator zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Operator dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Operator dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności przez Sprzedawcę. Operator ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.
§7 Zwrot należności Klientom
-
Zwrot należności
Operator dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:
a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją. Zwrot należności nastąpi na rachunek bankowy Klienta;
b) odstąpienia przez Klienta od umowy. -
Warunki zwrotu
Operator dokłada wszelkich starań, aby zwrot należności odbył się sprawnie i bez opóźnień. W przypadku konieczności podania przez Klienta dodatkowych informacji, Operator będzie kontaktował się z Klientem w celu ich uzyskania. Jeśli Klient nie dostarczy wymaganych informacji w określonym terminie, Operator może wstrzymać się ze zwrotem należności do czasu ich otrzymania. -
Brak odpowiedzi ze strony Klienta
W przypadku, gdy Operator nie otrzyma od Klienta niezbędnych informacji do dokonania zwrotu, lub gdy dane podane przez Klienta są niekompletne lub błędne, Operator skontaktuje się z Klientem w celu ich uzupełnienia. Operator nie ponosi pełnej odpowiedzialności za opóźnienie w zwrocie należności wynikające z nieudostępnienia przez Klienta prawidłowych danych.
§8 Dane osobowe
-
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach działalności Sklepu Internetowego protym.pl jest:
PPH PROTYM Sp. z o.o. Sp. K. - Adres: ul. Rzemieślnicza 1, 62-081 Przeźmierowo
- KRS: 0000344451
- NIP: 7773142987
- E-mail: rodo@protym.pl
- Telefon: +48 570 867 616
-
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Administrator przetwarza dane osobowe Klientów w następujących celach:
a) Realizacja umowy sprzedaży - Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy).
- b) Obsługa zapytań i kontaktów
- Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na udzielaniu odpowiedzi na zapytania).
- c) Marketing bezpośredni własnych produktów lub usług
- Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora).
- d) Przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną
- Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą).
- e) Wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze
- Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny).
-
Zakres przetwarzanych danych osobowych
Przetwarzamy następujące kategorie danych osobowych: - Dane identyfikacyjne: imię, nazwisko, nazwa firmy.
- Dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania lub siedziby.
- Dane transakcyjne: numer NIP, dane dotyczące płatności, historia zakupów.
- Dane techniczne: adres IP, identyfikatory urządzeń, dane dotyczące aktywności w Serwisie.
-
Odbiorcy danych osobowych
Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: - Podmioty obsługujące płatności elektroniczne:
- PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP 7792369887, KRS: 0000347935.
- PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg, Numer w rejestrze handlowym: R.C.S. Luxembourg B 118 349, Numer VAT: LU22046007.
- Firmy kurierskie i pocztowe realizujące dostawy zamówień.
- Podmioty świadczące usługi IT i hostingowe.
- Biura rachunkowe i księgowe.
- Organy publiczne uprawnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.
- Z każdym podmiotem, któremu powierzamy przetwarzanie danych, zawieramy umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
-
Przekazywanie danych poza EOG
Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). - Okres przechowywania danych
- Dane przetwarzane na podstawie zgody: do momentu wycofania zgody.
- Dane niezbędne do wykonania umowy: przez okres trwania umowy, a następnie przez okres niezbędny do:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
- wypełnienia obowiązków prawnych (np. podatkowych, rachunkowych).
- Dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu: do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
-
Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługują Państwu następujące prawa: - Prawo dostępu do danych – uzyskania informacji o przetwarzanych danych osobowych.
- Prawo do sprostowania danych – poprawienia niekompletnych lub nieprawidłowych danych.
- Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – w określonych przypadkach.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania – w określonych sytuacjach.
- Prawo do przenoszenia danych – otrzymania swoich danych w ustrukturyzowanym formacie.
- Prawo do sprzeciwu – wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu.
- Prawo do cofnięcia zgody – w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem.
- Prawo wniesienia skargi – do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
-
Sposób realizacji praw
W celu skorzystania z powyższych praw mogą Państwo skontaktować się z nami: - E-mail: rodo@protym.pl
- Adres pocztowy: PPH PROTYM Sp. z o.o. Sp. k., ul. Rzemieślnicza 1, 62-081 Przeźmierowo
- Administrator udzieli odpowiedzi na Państwa żądanie bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie miesiąca od jego otrzymania.
-
Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów wymienionych w punkcie 3. Niepodanie danych może uniemożliwić realizację umowy lub świadczenie usług. - Pliki cookies
-
Wykorzystanie plików cookies
Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu: - umożliwienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu,
- dostosowania zawartości Serwisu do preferencji użytkownika,
- tworzenia anonimowych statystyk odwiedzin.
- Rodzaje stosowanych plików cookies
- Cookies sesyjne – przechowywane tymczasowo, usuwane po zamknięciu przeglądarki.
- Cookies stałe – przechowywane przez określony czas lub do momentu ich usunięcia przez użytkownika.
-
Zarządzanie plikami cookies
Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące plików cookies. Szczegółowe informacje dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej. -
Zgoda na pliki cookies
Podczas pierwszej wizyty w Serwisie prosimy o wyrażenie zgody na używanie plików cookies. Kontynuowanie korzystania z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację naszej Polityki cookies. Korzystanie z plików cookies odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO). - Bezpieczeństwo danych osobowych
Stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem lub dostępem.